راهنمای قدم به قدم پیدا کردن کار در زنجان + معرفی کارخانجات مهم این استان

تاریخ ارسال : 1400/07/04

در حال حاضر استان زنجان یکی از قطب‌های مهم در کشاورزی و دامداری در غرب کشور به شمار می‌رود؛ به طوری که این بخش نقش مهمی در ایجاد فرصت های استخدام زنجان در سال‌های اخیر داشته است. در بخش صنعت و معدن نیز دارای 410 معدن فعال است و رتبه اول بزرگ‌ترین معدن روی در خاورمیانه را دارد.

در حال حاضر استان زنجان یکی از قطب‌های مهم در کشاورزی و دامداری در غرب کشور به شمار می‌رود؛ به طوری که این بخش نقش مهمی در ایجاد فرصت های استخدام زنجان در سال‌های اخیر داشته است. در بخش صنعت و معدن نیز دارای 410 معدن فعال است و رتبه اول بزرگ‌ترین معدن روی در خاورمیانه را دارد. استان زنجان تا مرداد 99 رتبه نخست را در میزان اشتغال‌زایی در کشور با 45/1 درصد نسبت اشتغال داشت. هم‌اکنون آگهی‌های استخدام جدید استان زنجان منتشر شده است که می‌توانید بعد از بررسی، رزومه خود را برای آنان ارسال کنید.

چطور آگهی‌های استخدامی زنجان را پیدا کنیم؟

برای مشاهده جدیدترین فرصت‌های استخدام زنجان 1400، می‌توانید به صفحه فرصت‌های شغلی در سایت‌های کار و کاریابی مراجعه کنید و در جستجوی سایت، عنوان شغلی مد نظر خودتان را وارد کنید یا از فیلتر شهر «تمامی شهرهای زنجان» یا «(شهر موردنظر)-زنجان» برای مشاهده تمام آگهی‌های استخدامی زنجان استفاده کنید.

در برخی از سایت‌ها، فیلترهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا جستجوی دقیق‌تری انجام دهید و نتایج را بر اساس آن‌ فیلترها مشاهده کنید. در ادامه در مورد برخی از این فیلترها صحبت خواهیم کرد.

  • سابقه کاری: در این قسمت می‌توانید میزان سابقه کاری موردنظرتان را انتخاب کنید. همچنین اگر به دنبال دوره‌‌های کارآموزی هستید، می‌توانید گزینه کارآموزی را انتخاب کنید.
  • حقوق: در این بخش، می‌توانید میزان حقوق شغل موردنظرتان را وارد کنید.
  • نوع همکاری: گزینه‌های این قسمت شامل «تمام‌وقت»، «پاره‌وقت» و «قراردادی/پروژه‌ای» است که از میان آن‌ها، گزینه دلخواهتان را انتخاب می‌کنید.
  • سطح ارشدیت: در این بخش، از سطح کارمند تا مدیر ارشد گزینه‌های متعددی وجود دارد که با توجه به میزان سطح شغلی خودتان، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  • زمان انتشار: این بخش مربوط به زمان انتشار آگهی‌های استخدامی است که حداقل زمان آن سه روز و حداکثر آن یک ماه است. صنعت: در این بخش می‌توانید نوع صنعت شغل موردنظرتان را انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال اگر به دنبال فرصت‌های استخدام شرکت دیجی کالا هستید، باید نوع صنعت را «اینترنت/تجارت الکترونیک/خدمات آنلاین» انتخاب کنید.
  • نام سازمان: در این قسمت نیز نام شرکت یا سازمانی را که به دنبال آگهی‌های استخدامی آن هستید، انتخاب کنید.
  • مزایا و تسهیلات: همان‌طور که از اسم این بخش مشخص است، در این قسمت باید مزایای شغلی که به دنبال آن هستید را مانند امکان پرداخت وام یا پورسانت و بسیاری موارد دیگر، انتخاب کنید.
  • امکان دورکاری: بعد از کرونا، بسیاری از کسب‌و‌کارها، امکان کار در منزل و دورکاری را برای کارمندان خود فراهم کردند. شما می‌توانید با فعال کردن گزینه «امکان کار به صورت دورکاری» تنها موقعیت‌های شغلی را ببینید که امکان کار به صورت دورکاری را دارند.

کدام سازمان‌ها اقدام به جذب نیرو می‌کنند؟

سپهر پلاستیک پدیده زنجان (گلرنگ)

این شرکت که در سال 1390 تأسیس شده است از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی گلرنگ و یکی از معتبرترین تولید‌کنندگان پلاستیک در کشور است. از اهداف اصلی این شرکت تولید محصولات پلیمری باکیفیت و سازگار با محیط‌زیست است. هم‌اکنون، این شرکت موقعیت‌های شغلی مختلف زیر در زنجان استخدام می‌کند:

  • کارشناس منابع انسانی آقا
  • رئیس کنترل کیفیت آقا
  • کارشناس برنامه‌ریزی تولید
  • کارمند اداری

پرگاس طب

پرگاس طب شرکتی خصوصی است که در زمینه تولید و توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و در سال 1388 تأسیس شده است. از اصلی‌ترین محصولات این شرکت، برند لافارر است. این شرکت شعبه‌های متعددی در سراسر ایران دارد که یکی از آن‌ها واقع در استان زنجان است و در موقعیت‌های شغلی مختلف مانند ویزیتور فروش و نماینده علمی خانم استخدام می‌کند.

گروه صنایع غذایی میهن

شرکت میهن که در سال 1350 فعالیت خود را آغاز کرد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌ و توزیع مواد غذایی است که بیش از 60 مرکز توزیع دارد. گروه صنایع غذایی میهن، نزدیک به 65 درصد سهم بازار بستنی و 50 درصد بازار شیر استریلیزه را در اختیار دارد و برای بیش از 25000 نفر تاکنون اشتغال‌زایی کرده است.

یکی از کارخانجات گروه میهن در استان زنجان قرار دارد که هم‌اکنون نیز در موقعیت شغلی حسابدار آقا استخدام می‌کند. شرایط استخدام آن‌ها نیز معافیت یا اتمام خدمت سربازی است.

گروه صنعتی صباح

گروه صنعتی صباح یکی از تولید‌کنندگان بزرگ محصولات لبنی در ایران است؛ به‌طوری‌که در روز، 1000 تن محصول تولید می‌کند. اولین کارخانه صباح در سال 1379 تأسیس شد و در بسیاری از نقاط مختلف کشور ازجمله استان زنجان دارای شعبه است.

گروه صنعتی ماشین‌های اداری (مادیران)

مادیران یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین شرکت‌های تولید محصولات حوزه IT است که در سال 1343 تأسیس شده است. شرکت مادیران شرکت‌های تابعه مختلفی مانند صنایع ماشین‌های اداری ایران، صنایع پلاستیک مادیران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مادیران دارد. هم‌اکنون گروه صنعتی مادیران در موقعیت‌های شغلی کارشناس فروش فروشگاهی، کارشناس حسابداری و مدیر فروشگاه استخدام می‌کند.

داروسازی پارس حیان

شرکت داروسازی پارس حیان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی و دارای 14 برند در ایران است که در سال 1361 تأسیس شده است. این شرکت داروسازی نزدیک به 1100 نفر نیروی انسانی دارد. یکی از شعبه‌های این شرکت در استان زنجان واقع است که هرساله نیروی کار زیادی را به استخدام خود درمی‌آورد.

شرکت صنایع سپاهان باتری

این شرکت که از تولیدکنندگان بزرگ باتری خودرو در ایران است نزدیک به 2000 نیروی انسانی دارد و در سال 1363 تأسیس شده است. هم‌اکنون یکی از آگهی‌های استخدام زنجان 1400 متعلق به این شرکت و مربوط به موقعیت شغلی بازاریاب آقا است.

شرایط استخدام ارتش زنجان

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هرساله نیروهای انسانی مختلفی را برای خدمت در این ارگان استخدام می‌کند. ساکنین استان زنجان برای ثبت‌نام و کاریابی در ارتش تا اول آبان امسال مهلت دارند تا به دفتر جذب ارتش استان زنجان واقع در میدان ارتش، جنب تالار 22 بهمن، دفتر جذب و عضویابی تیپ 216 همراه با مدارک موردنیاز مراجعه کنند. قابل‌ذکر است که هم‌اکنون ارتش در استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمان نیروهای انسانی خود را مستقر می‌کند.

شرایط استخدامی تأمین اجتماعی استان زنجان

سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان، هرساله با برگزاری آزمون‌های استخدامی، نیروهای انسانی مختلفی را در بخش‌های درمانی و بیمه تأمین اجتماعی استخدام می‌کند. امسال نیز این سازمان در مردادماه، آزمون استخدامی خود را برگزار کرد. قابل‌ذکر است که تاریخ برگزاری آزمون‌های استخدام تأمین اجتماعی هرسال متفاوت از سال قبل است و برای اطلاع از تاریخ برگزاری این آزمون باید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنید. همچنین هزینه شرکت در این آزمون 75 هزار تومان است.

استخدام پتروشیمی زنجان

شرکت صنایع پتروشیمی استان زنجان، یکی از شرکت‌های مهم در حوزه پتروشیمی است که در سال 1385 تأسیس و از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در ایران است. این شرکت در استان زنجان سه شرکت فرعی به نام‌های شهرک صنعتی پتروشیمی، شرکت بازرگانی پتروشیمی و شرکت اوره و آمونیاک دارد.

شما می‌توانید برای بررسی آگهی‌های استخدام 1400 زنجان به صفحه فرصت‌های شغلی سایت استخدامی جاب ویژن رفته و در صورت تمایل رزومه خود را برای آن‌ها ارسال کنید